El portaveu de la Coalició Compromís a la Plana Alta-L’AlcalaténRoger Mira, ha animat avui a la gent simpatitzant amb les idees de Compromís a participar en el procés de primàries per poder triar la candidatura amb la qual la formació es presentarà a les eleccions europees.

Mira ha  recordat que en l’enllaç https://coaliciocompromis.net/primaries/ es dóna compte de les maneres de poder participar, i que fins al dia 9 d’aquest mes, la gent es pot inscriure, de manera completament gratuïtat, bé directament des de l’espai web o omplint els formularis que es poden trobar a la disposició de la gent en els diversos grups municipals de la comarca o en les seus dels partits de la coalició.

Després d’aquesta inscripció, tant els afiliats a les formacions integrants de Compromís, com la gent major de 16 que s’haja inscrit en el cens electoral, podrà votar amb totes les comoditats possibles: o bé per un innovador sistema virtual per internet, entre els dies 17 i 19 de març, per correu postal del 14  al 20, o de manera presencial en les urnes que s’habilitaran el dia 21 de març en els principals municipis de les comarques.

Mira ha destacat que la que s’inscriga abans d’aquest diumenge en el cens, podrà triar tant el cap de llista de la coalició electoral que encapçalarà Compromís conjuntament amb el partit Equo i altres formacions de la resta de l’Estat, així com participar en un altra votació per triar la resta de candidats que li corresponguen a Compromís dins d’eixa candidatura conjunta.

Igualment, el portaveu comarcal ha avançat que el proper dia 14, a Castelló, hi haurà una xerrada oberta a tot el públic on participaran els cinc aspirants a encapçalar la candidatura, perquè els potencials votants puguen conèixer-los de primera mà.