Compromís va estar present anit a l’acte en defensa de les pensions públiques promogut per la Cimera Social de Castelló. Representants de Compromís van estar presents a l’acte en defensa de les pensions públiques que va tindre lloc anit a la Cambra Agrària de Castelló, on es va llegir el manifest “Les pensions no estan en venda” i que van subscriure partits polítics, sindicats i organitzacions socials sota el paraigua de la Cimera Social de Castelló. Des de el primer moment a Compromís hem entès com un problema gravíssim les pretensions del Govern Central de l’estat de devaluar les pensions i de liquidar el Pacte de Toledo sense el consens de la majoria dels ciutadans, per això ens adherim al manifest i a les mobilitzacions que la Cimera Social de Castelló convoques en defensa de les pensions públiques. Segons el membre de l’executiva comarcal de Compromís Juan Manuel Segarra, present durant l’elaboració del manifest, “les organitzacions que conformen la Cimera Social han fet un exercici de dignitat, defensant l’actual model i fent un front comú per defensar les pensions tal com les coneixem, dignificant-les front a les polítiques del Govern espanyol que pretenen que el col•lectiu de jubilats pague les factures d’una crisi de la qual no són culpables” “La justícia social consisteix en això, en que no retallen els drets dels pensionistes, en que després de tota una vida de treball i productivitat les condicions per a la jubilació permeten garantir unes condicions de vida dignes; és una lluita no aïllada d’altres lluites de caràcter social i com a tal és clau que tota la societat estigues compromesa i conscienciada de la importància d’aquest dret fonamental com són les pensions”, ha reflexionat el membre de Compromís. Per tant, des de Compromís com a organització adherida al manifest, lluitarem per divulgar-ho i donar-li tot el suport possible per a que es amplies més encara la base social que el dóna recolzament, així com ens adherirem als actes i mobilitzacions previstes per la Cimera Social de Castelló que contaran amb la nostra total col•laboració.