Segarra: “Volem conèixer totes les sensibilitats des del més xicotet agricultor fins al consumidor final passant per tots els estats intermedis”

Amb un gran èxit de participació s’ha posat en marxa la primera de les reunions sectorials que tindran lloc a nivell comarcal per part de la Coalició Compromís, en aquest cas la referent a agricultura. Aquesta sectorial serà transversal a dues de les cinc àrees en que està dividit el treball sectorial, que són:

• Economia i ocupació
  • Educació i cultura
  • Llibertat i igualtat
  • Sanitat i benestar
  • Medi ambient

La esmentada transversalitat vindrà donada ja que l’agricultura ocuparà dues parcel·les de treball, d’una banda medi ambient i d’altra ocupació.

El responsable de les sectorials serà el membre de l’executiva comarcal de Compromís Juan Manuel Segarra, el qual s’ha mostrat convençut de que “el repartiment de les tasques per a cada un dels interessats en participar en aquest treball, en funció dels coneixements que tenen del tema és molt important, però també la voluntat de les persones, tant els que han pogut vindre com els que no, que s’incorporaran a les vinents reunions”.

“Ara iniciem la recollida d’informació amb entitats relacionades amb el món agrari, des de xicotets agricultors, passant per entitats agràries, cooperatives, sindicats, distribuïdors, patronals, fins i tot ens agradaria conèixer l’opinió d’un nombrós grup de consumidors; és un treball individualitzat que ens portarà a tenir totes les dades amb un ordre de prioritats concret, en tal de ser capaços d’articular propostes des del minut zero” ha afegit el membre de Compromís.

Per acabar Segarra ha donat importància “tot aquest treball quan estigues totalment estructurat serà explicat detalladament en una reunió oberta a militants i ciutadans de La Plana Alta i L’Alcalatén per que puga servir en un futur programa electoral de la Coalició Compromís”.