El portaveu de Compromís a La Plana Alta i L’Alcalatén, Roger Mira,  va assistir el passat dilluns 7 d’Octubre a la roda de premsa que la coalició va convocar a Vinaròs per tal de mostrar el recolzamanent dels col·lectius d’una comarca on també s’han sentit diversos sismes les darreres setmanes.  A la convocatòria van assistir el Síndic de Compromís Enric Morera, el diputat Josep Maria Pañella i els regidors i càrrecs comarcals. Compromís ha formulat durant la legislatura 25 preguntes al voltant del Castor demostrant que sempre s’ha oposat a un projecte que ha afavorit els interessos de la constructora ACS sense tenir en compte els riscos que la instal·lació representava per a la seguretat de la població.Alguns dels més de 500 sismes ocasionats per la injecció de gas al subsòl s’han sentit també a localitats com Orpesa, Benicàssim o Castelló, als que cal afegir els microsismes que s’han produït també a  altres localitats de la lana Baixa com Onda i Vila-real durant la jornada d’ahir.